A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 239

دکتر محمود آسیاچی مشاور و مدرس دوره های بازاریابی و فروش - رزومه آقای دکتر محمود آسیاچی

رزومه آقای دکتر محمود آسیاچی

1-نام و نام خانوادگي :  دکتر محمود آسياچي

2-صادره از :   تهران

3- وضعيت تاهل  :    متاهل

4- سوابق کاری:

  • بیش از 20 سال سابقه اجرایی در رده های مدیریتی
  • مدرس دانشگاه تهران و کارشناس برتر صدا و سیما

1-4- مدرس و مشاور مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی و سناریو نویسی

2-4- مدرس و مشاور توسعه بازاریابی و فروش و مدیریت برند و کارآفرینی

3-4- مربی تولید/خدمات ناب ( شرکت تویوتا از طرف بهره وری آسیایی  APO)مدرس و

          مشاور بهره وری ، 5S ، SS ، حذف اتلافها و هزینه ها ،  بهبود تولید و فرایند ها ،  کایزن

4-4- مشاوره و استقرار انواع سیستمهای مدیریتی در بیش از 700 سازمان و اخذ انواع گواهینامه های ISO9000 و ISO14000 و GMP و ISO22000 و

ISO 29000وISO17025  و ISO 13485 و  ISO 10002 و سایر سیستمهای

5-4-مشاور مديريت در زمينه ارزيابي و عارضه يابي سازمانها براساس مدلهاي  EFQM

6-4- مشاور اجرایی مباحث فوق در بیش از 700 شرکت دولتی و خصوصی

5- سوابق مشاوره اي و آموزشی:

- مربی تولید/خدمات ناب و مدرس دوره های MBA و DBA  

- مدرس آکادمی کسب وکار  بن ژیوار( اولین آکادمی بین المللی ILO در ایران )

- مدرس سازمان مدیریت صنعتی

- کارشناس تلویزیونی شبکه جهانی جام جم 1و2و3( برنامه تجارت جهانی ایرانیان ) و کانال 1 و 5 سراسری

- کارشناس برتر رادیو اقتصاد و رادیو ایران (برنامه مهارتهای اقتصادی ، صدای مشاور مدیریت ، پاتوق اقتصادی )در زمینه های مدیریت،کیفیت، استراتژی،

بازاریابی و فروش، مدیریت ژاپنی وتعالی سازمانی

-مدرس دوره های مدیریتی و DBA و mini MBA (گرایشهای کسب و کار - استراتژی بهره وری بازاریابی و فروش مدیریت منابع انسانی ) در موسسات آموزشی

- مسئول توسعه و راه اندازی شواری مبلغان سند چشم انداز ایران 1404 در استانهای مازندران و گلستان

- عضو هیئت رئیسه شورای عالی سیاست گذاری سند چشم انداز ایران 1404 استان تهران

- مدرس و مشاور انجمن مهندسين صنايع ايران و کارآفرینی

-  مدرس مراکز آموزش بازرگانی در کلیه استانهای کشور (در خصوص بازاریابی و فروش و CRM و تولید ناب)

- مدرس تائید شده در زمینه سیستمها و ابزارهای نوین مدیریتی در شرکتهای گواهی دهنده بین المللی (CB)  از قبیل: TUV آلمان، ALLIANCE  آمریکا، IMQ Academy ایتالیا و Federation

سوئیس و ...

- مدرس مجموعه راهبران پتروشیمی (آموزشگاه کلیه مجموعه های وزارت نفت) در خصوص کلیه مباحث EFQM

 - مدرس و ارزياب مدل سرآمدي و تعالي سازماني EFQM در موسسه مطالعات و بهره وري نيروي انساني

- مدرس و  سر ارزياب مديريت تکنولوژي و سرارزياب مدل EFQM  در وزارت نيرو ( شرکت متن)

-  مدرس اداره فنی و حرفه ای کشور دارای کارت مربیگری و تدریس در زمینه مدیریت و کارآفرینی

-  مدرس مورد تائید آموزشگاه های اتکا ( وابسته به وزارت دفاع) و مدیریت آموزش استانداری های کشور

- مدرس و مربی مباحث تولید ناب (5S نظام پیشنهادات کایزن کانبان JIT بهره وری کاهش اتلافها ) و اجرای آنها در بیش 50 شرکت داخلی

- عضو کمیته علمی و سخنران سمینارهای مدیریت برند ، فروش، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و استراتژی

- سخنران و مدرس کارگاه سمینارهای مدیریت و اقتصاد رسانه و توسعه کسب وکار – مدیریت کار آفرینی

- کمیته علمی و یا سخنران سمینارهای مدیریت ژاپنی (آراستگی محیط کار (5S) و نظام پیشنهادات ، کایزن و تولید ناب) 

7- دوره هاي آموزشي تخصصي/مهارتي:

- مربيگري کلیه سيستمهاي مديريت کيفيت

- طرح ريزي کيفيت (موسسه مطالعات و بهره وري)

- آشنايي و مستند سازي و مميزي ISO9000 (موسسه مطالعات و بهره وري)

- سرمميزي ISO9000  (شرکتهاي QMI,RW TUV,SGS )

- فنون آماري(موسسه مطالعات و بهره وري)

- کاليبراسيون ( موسه مطالعات و بهره وري)

- آشنايي و مستند سازي HACCP (شرکتهاي QMI, RW TUV)

- مميزي HACCP (شرکتهاي QMI, RW TUV)

- آشنايي، مستندسازي و مميزي ISO 14001 (شرکت  RW TUV)

-  توليد ناب و کايزن و 5S,TQM (استاد اوساکي) شرکت تويوتا ژاپن (18 ماه) از طرف APO

- تربيت ارزياب مدل EFQM ( سازمان جايزه ملي تعالي سازماني و شرکت Alliance آمريکا)

- کارگاه آموزشي بازآموزي ارزيابان ( موسسه مطالعات و بهره وري)

- كارگاه آموزشي تكميلي سرارزيابان مدل EFQM ويرايش 2010

- مدرس ارشد مدل  EFQM:2013 و ارزیاب ارشد مدل براساس منطق  RADAR

- مدرس ارشد مدل  تعالی منابع انسانی و ارزیاب مدل براساس منطق  RADAR

8- تاليفات آموزشي:

1-8- کتب تالیفی:

-تعالی سازمانی  EFQM:2010    

 -  اصول و فنون مذاکره

تکنیکهای فروش موفق        

 -  مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

-اصول مدیریت فروشگاه   

 - مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک

-کایزن (بهبود مستمر) 

- آراستگی محیط کار (5S)

تولید به هنگام (JIT)    

 - تولید و خدمات ناب