شرکت نظام گستر معرفي دوره ها

کد سند  ويرايش:00    :F7T01











نام دوره: مديريت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)



هدف:



آشنايي با مجموعه فعالیتهایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان انجام می شود.



محتوي دوره:



در اين دوره ابتدا مفاهیم و تعاریف مشتری و رضایت او و همچنین مشتری محوری بررسی می گردد. سپس حقیقت معنایی CRM و اهمیت و دلایل گسترش آن بیان گردیده و تاریخچه پیدایش و شکل گیری آن بررسی می گردد. در ادامه CRM تعریف و وظایف و اصول آن تشریح گردیده و اهداف و مزایای بکارگیری آن در سازمان ها تعیین می شود.



سپس جایگاه سیستمی CRM در سازمان بررسی شده و مدل و رویکرد اجرایی و پودمان های مختلف آن تشریح می گردد. و سپس مراحل طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط مشتری بیان گردیده و در پایان پیامدهای CRM و آینده CRM مشخص خواهد گردید. در خاتمه کارگاه نرم افزار جامع CRM برگزار میگردد .



مدت زمان دوره :1 و یا 2و یا 3 روزه



شرايط شرکت کنندگان: مدیران، کارشناسان ارشدو کارکنان بخش فروش و بازاریابی



هزينه ثبت نام براي هر نفر (        ) ريال مي باشد.




 


تاریخ ارسال: 1393/2/7
تعداد بازدید: 945